Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

infanta. Η πριγκίπισσα της διπλανής πόρτας

Όσοι με γνωρίζετε, ξέρετε την αδυναμία που έχω στο να μιλάω με λίγα λόγια.
Παρ' όλα αυτά, θα προσπαθήσω.
Δεν με λένε Ινφάντα και δεν είμαι πριγκίπισσα.

Είμαι ένα αγοροκόριτσο που δεν λέει να μεγαλώσει.
Ζω με το άντρα της ζωής μου και τον σκύλο μας.
Μου αρέσει το διάβασμα, η ραπτική, η μαγειρική, και άλλα διάφορα.
Αγαπάω τους ανθρώπους, την θάλασσα, τα ζώα, τις μελιτζάνες και τα φασολάκια.

Μαζί θα μπούμε στον κόσμο της Ινφάντας. Μιας πριγκίπισσας της διπλανής πόρτας που αγαπά τα απλά πράγματα και τα μοιράζεται μαζί μας.
Και ποιος ξέρει... Ίσως ταυτιστείτε κι εσείς μαζί της.

2 σχόλια:

  1. ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΜΕ ΔΙΑΡΚΩΣ. ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙ Η ΦΩΝΟΥΛΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ... Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει!

      Διαγραφή